درباره گسترش ساز

به روز ترین زنجیره تامین کشور

شرکت گسترش ساز با ارائه راهکارهای نوین بازاریابی در دنیای زنجیره تامین مواد اولیه فولاد سازی، کسب و کار شما را متحول خواهد کرد.

گسترش ساز یک شرکت تامین کننده مواد اولیه فولاد سازی خلاق است، که با بیش از چندین سال تجربه موفق به عنوان حامی کسب و کارهای ایرانی در حال فعالیت می باشد.

اهمیت محصولات فولادی

محصولات فولادی در ساخت ساختمان‌های مسکونی، کارخانه‌ها، راه‌های ارتباطی، انتقال انرژی و سیالات به کار گرفته شده‌اند که این مساله نشانگر تاثیر عظیم صنعت فولاد بر رشد و شکوفایی اقتصادی کشور است.از این حیث مساله تامین مواد اولیه و زیر ساخت‌های مورد نیاز صنعت فولاد دیگر مشکل یک کارخانه فولادسازی در یک منطقه جغرافیایی خاص نیست بلکه مساله‌ای ملی با ابعاد اقتصادی و اجتماعی و امنیتی است و باید با نگاه ملی مورد توجه و تصمیم‌گیری واقع شود.

امروزه تولید و مصرف فولاد، یکی از شاخص‌های اصلی توسعه یافتگی کشورها و جوامع به شمار می‌آید. حضور صنعت فولاد در یک منطقه بر فرآیند توسعه، فرهنگ، سطح دانش، اشتغال‌زایی، پژوهش، آموزش و تجارت آن منطقه تاثیر به‌سزایی دارد. زندگی روزمره بشر با فولاد آمیخته شده و صنایع فولاد سازی در سازندگی، بازسازی و توسعه کشورما سهم مهمی را ایفا می‌نمایند.لذا خودکفایی تولیدکنندگان فولاد در تامین مواد اولیه مورد نیاز اگر اقدام درستی هم باشد، نیازمند حمایت جدی دولت و همکاری بخش‌های تعاونی و خصوصی در یک دوره چندین ساله است تا تولیدکنندگان بزرگ داخلی بتوانند بدون آسیب به نظام تقاضا در بازار داخلی و خارجی مشکل تامین مواد اولیه خود را بصورت اساسی و همیشگی حل کنند .

گسترش ساز با در اختیار داشتن پرسنل کار آزموده و زبده، شرکتی است که در تمامی حوزه های صادرات واردات، خدمات تجاری و بازرگانی و زنجیره تامین مواد اولیه فولاد سازی خدماتی به روز و با کیفیت را به شما عزیزان ارائه می دهد. مزیت رقابتی ما ارائه تمامی سرویس های زنجیره تامین، به صورت جامع و یکپارچه است.

“دانش، تجربه، تخصص و از همه مهم تر عمل گرایی و تعهد از ویژگی های گسترش ساز می باشد.”